
Biuro Prasowe KKS Lech Poznań tekst , zdjęcie archiwalne
Już 19 marca odbędzie się niezwykły mecz, w którym Lech Poznań zmierzy się z Jagiellonią. Nie zwykły, bo obie drużyny wystąpią w strojach retro w ramach obchodów 100-lecia powstania Kolejorza. Kibice, którzy nie zdążyli zakupić biletów na to spotkanie wciąż jednak mają szansę zobaczyć mecz z trybun stadionu przy Bułgarskiej. Jest to możliwe dzięki decyzji sponsora strategicznego – zakładów bukmacherskich STS. Z IV trybuny im. Białasa zniknie reklama wielkopowierzchniowa sponsora i wygospodarowane w ten sposób miejsca trafią do sprzedaży!
Lech przygotował blisko 40 tysięcy biletów, które w większości już się rozeszły. W związku z ogromnym zainteresowaniem meczem, STS jako sponsor strategiczny klubu postanowił wesprzeć fanów Kolejorza i – nie pierwszy już raz – zrezygnować z reklamy wielkoformatowej na trybunach. – Działalność sponsorska STS zdecydowanie wykracza poza ogólnie przyjęte ramy sponsoringu sportowego. Wiemy, że to kibice tworzą wyjątkową atmosferę w trakcie meczów, dlatego chętnie udostępniliśmy im naszą przestrzeń reklamową na stadionie przy Bułgarskiej, by jeszcze więcej kibiców mogło na żywo świętować 100-lecie Kolejorza podczas meczu z Jagiellonią – mówi Paweł Rabantek, chief marketing officer STS.
Sektorówka STS zostanie zdjęta, żeby w ten sposób odsłonić krzesełka, które będą mogli zająć kibice. Dzięki wsparciu sponsora strategicznego udało się udostępnić 468 miejsc. Tyle właśnie wejściówek pojawi się w dodatkowej dystrybucji na stronie bilety.lechpoznan.pl.
– Wejściówki na spotkanie Lecha z Jagiellonią rozchodzą się błyskawicznie, a kibice cały czas dopytują nas o możliwość zakupu biletów na nasz mecz, który odbędzie się 19 marca, czyli w dniu setnych urodzin Kolejorza – mówi Daniel Zieliński, kierownik działu sprzedaży biletów. – Firma STS, która nie raz wspierała nas w tematach profrekwencyjnych, ponownie rezygnuje ze swojej powierzchni reklamowej znajdującej się na stadionie, by więcej kibiców mogło tworzyć niesamowitą atmosferę – dodaje.
STS znany jest jako zaangażowany sponsor, którego aktywność zdecydowanie wykracza ponad ekspozycję logotypu. Już 16 marca ruszy akcja promocyjna 100×100 związana z obchodami 100-lecia Lecha. Ponadto Bukmacher przeprowadził w ciągu minionych 9 lat współpracy z Lechem Poznań szereg unikatowych projektów jak np. umożliwienie kibicom podjęcia decyzji, w koszulkach z jakim logotypem na froncie zagrają mecz Ligii Europy z FC Basel. STS – wspólnie z kibicami i Lechem Poznań – zrealizował i wsparł również takie projekty, jak oglądanie meczu z Piastem Gliwice na telebimie przed INEA Stadionem, kolorujeMY czy umieszczenie logo fundacji Sport Twoją Szansą na koszulkach meczowych Lecha Poznań.
Dodaj komentarz